älskade gofis

tänkte skriva lite och berätta för er vem kassandra egentligen är. som ni kanske har förstått så är jag inne på hennes blogg nu för jag har precis fixat till hennes blogg så det ser bättre ut. 

men kassandra är världens bästa lillasyster i mina ögon. hon är en super duper fin tjej på tretton år som tycker om att göra allt med sin familj och umgås med hennes kompisar. hon är inte bara en galen liten unge hon är också världens snällaste person. hon är hur underbar som helst och bryr sig om alla andra i första hand precis som haley i one tree hill om ni har sätt det? men iaf, jag älskar kassandra obesrkivgt mycket. och ingen kan älska henne lika mycket som jag gör. trots att jag och kassandra bråkar ganka dagligen så älskar jag henne för den hon är och inte för den hon borde vara, så jag är sjukt stolt över att hon inte är som alla andra små tjejer. som klär sig som horer och sminkar sig för mycket. kassandra är speciell! jag älskar dig gumman och kommer alltid älska dig gofis


Kommentarer
Postat av: pauline

FINIS <3

2011-08-13 @ 00:40:46
URL: http://paulinedelacruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0