Valborg/gårdagen

hejjsan! idag är det Valborg, hehe, jag ska till ljusta och vara med, fanny, hamodi och mustafa vi ska gå upp till kyrkan och loda oss antar jag. Men vi får väl se vad som händer för det kommer nog ett till inlägg ikväll när jag kommer hem eller så blir det imorgon.
Men aja igår så va jag på birsta med katrin jag skulle köpa en jätte fin skjorta, men när jag kom in i affären så var den borta så jag fick damp och jag ska aldrig mer gå in på Lindex, hehe.
Men vi gick runt typ 50 varv sen gick vi in på gina tricot och jag hittade ett par jeans som jag provade direkt och dom passade perfekt men dom va lite för tajta.
Men det kommer bild på byxorna sen när jag har hittat kameran.
Men just nu så ska jag äta frukost sen ska jag nog duscha sen loda mig vid datorn ett tag sen vet jag inte vad som händer, men ska nog fixa mig lite senare ikväll sen drar jag till ljusta och är med dom coolingarna ;)
Det var nog allt för den här morgonen!
Ha en trevlig Valborg allihopa!
Kassyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0