loveyou - 30/4-2011 / kvällen

chabba!
jag har typ nyss kommit hem från ljusta så jag tänkte skriva lite om hur min kväll har varit.
Jag åkte till ljusta vid sex tiden och käkade, sen mötte jag fanny för vi skulle gå till hamodi men ahn hade tydligen redan gått upp till kyrkan så vi gick runt typ halva ljusta och lodade sen drog vi upp till kyrkan och va med typ mustafa, hamodi, hussein, samuel med mera. Vi ahde lite skojj och smällde raketer osv. Vi va där uppe med dom hela kvällen till klockan tio elr nått. Men aja jag, mustafa, hamodi och fanny skulel typ hem så vi gick tillsammans ner till skolan sen så gick fanny en annan väg så jag fick gå själv med dom två men dom följde med mig enda till dörren alltså hos mattis, jag sa hejdå till dom och gick in och chillade vid datorn ett tag och snackade med mustafa, och vi blev ihop :)) hihi.. han är ju så sööt!
Men aja jag och mamma åkte hem från mattis typ halv tolv
och gick ut med vovvarna.
Men nu ska jag kolla på madagaskar och försöka sova för jag har ont i huvet....
Sovgott allihopa!
Kassyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0