Husk*

chabba, idag vaknade jag vid två nån gång och gick direkt ut i solen och käkade glass, sen så vet jag inte vad jag gjorde men jag kollade på gossip girl nyss, har precis sett klart första avsnittet i säsong två :) hehe men aja idag så skulle jag vara med sebbe, anton och några fler men jag antar att det i blir så. Så jag ska nog vara med dom till veckan nån gång. Men senare idag/ikväll så ska jag och katrin kolla på en skräckis som heter *husk* Den verkar skit bra tycker jag, men läskig ;)
om ni vill kolla på trailern så kan ni ju alltid gå in på youtube elr nått, för det går inte att ladda upp den här på bloggen just nu, men istället så bjuder på några bilder :)
det var dom enda bra bilderna jag hittade.
Men om ni har sett den så kommentera vad ni tycker,
ni kan ju alltid kommentera endå ;p

Men aja nu ska jag kolla lite på gossip girl sen ska jag äta.
och imorgon äre skolan som gäller, vi ska nog prata och bestämma lite om temadagarna för vi har tema dagar på tisdag,onsdag och torsdag.
Jag kommer inte ihåg när vi slutar dom dagarna men det får ni reda på imorgon :)
byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0