dagen/kvällen =)

hejjsan, nu tänkte jag berätta lite om hur min dag har varit, det började med att jag vaknade typ sju och fixade mig lite sen tog jag halv åtta bussen till skolan.
på skolan så hade vi först handledar tid, sen engelska i en och en halv timme.
Sen hade jag Svenska där jag skulle skriva en egen berättelse om en annan berättelse, konstigt jag vet.
Men jag skrev fyra sidor gryym jag eh hehe, men aja sen vare Lunch det var god mat för en gång skull Kyckling, klyftpotatis och nån sås.
Efter lunchen så hade vi rast i en timme då alla spelade fotboll typ, fast jag och fanny lyssnade på husseins arab musik, ganska bra faktiskt haha.
men aja sen så ahde vi typ handledar tid i en timme, vi fick typ påskpyssla och fika (festis&bullar) :)
sen slutade vi så jag gick ner till janne och hämtade min låda hehe,
sen drog jag hem och typ satt vid datorn elr nått.
Men vid fyra tiden så drog jag till gården och va där med anton och philip, vi drog till ica en snabbis sen var vi på gården och dryga till typ kvart över sex, sen drog vi hem till antons mamma där vi kollade på simpsons och käkade godis, sen gick vi ut och va med hamodi och mustafa vi eldade i skogen, muusigt. hahaha, vi gick runt lite överallt sen så drog jag hem typ kvart över åtta så jag sa hejdå till dom och drog hem.
Så jag kom typ nyss hem och sitter just nu här vid datorn och lyssnar på musik
jag ska nog gå och kolla på tv snart, det finns ju inga roliga inne på facebook.
men aja jag har inte nå mer att skriva så
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0