Basshunter vs Big brother!... Vi är inte ihop ;O

chabbbaa chennnaa
idag var jag på skolan som vanligt, samma gamla dagar ;) hehe
men vi fick reda på att vi ska få en ny kille i klassen snart han ska hälsa på måndagen efter påsklovet
men jag kollade på hur han såg ut på facebook, han va inge snygg iallafall som jag hoppades på!
men aja det går inte att lägga upp låten här på bloggen så jag skriver en länk istället som ni kan klicka på/kopiera
@http://www.youtube.com/watch?v=agePHpuDFt0
klicka där så får ni lyssna på hela låten :)
jag tycker att den är bra iallafall, det kommer bli en sss-sommar hiittt-tts!
men aja nu ska jag äta så jag hinner inte skriva nå mer, men kommentera gärna vad ni tycker om låten :)
men jag såg aldrig Husk igår för det blev så sent efter big brother, men jag ska se den ikväll istället :D
mohahaha.

Och bara så alla vet så är INTE jag och Hussein ihop
bara så alla vet!!

aja byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0