bilder sen gatufesten!

hejsan hoppsan bloggen,  denna dag så vaknade jag vid 12 ungefär och då gjorde jag tv goda mackor som är i min mage nu hehe, men efter jag åt dom dära goda mackorna så satte jag mig vid datorn och chattade med lite folk på msn osv. sen när mamma kom hem från ett möte så åkte vi och bada och det va vid halv fem typ, vi åkte till bandsjön (stavning) hehe, det var kallt i vattnet men det va skönt att doppa sig iallafall!
om ni är intreserade av vilka som badade med mig så skriver jag namnen här : mamma, katrin, maria, kasper, zerran, mattis! sen efter ett tag så kom min moster och mina två kusiner dit och dom doppade sig en snabbis sen drog dom hem, men vi stannade kbvar där och chillade lite! hehe,

men nu tänkte jag passa på att lägga in lite bilder sen gatufesften, så ni kan ju gärna kommentera!

anton!

bakom tjejen står : bleart, samuel, messi och abdi!

sööta johanna!<3

hihi, jag gillar den här bilden!
jag och johanna åker break dance!
den lilla röda, nummer 7


sööta fanny!<3

jag med min fina hatt!

jag sov hos johanna oxå!, vi kom hem från gatufesten vid 1 ungefär och när vi
kom hem till johanna så åt vi mackor, sen gick vi och la oss vid tre,


jag kommer inte ihåg när vi vaknade men såhär såg jag ut när jag vakna!
haha, kommentera gärna!


såhär såg johanna ut när hon vakna! =)

senare på dagen så skulle jag och johanna baka chokladbollar men det blev ju lyckat!
ser ut som bajskorvar
men vi gjorde fakiskt vårt egna reccept, hehe det fanns typ inge kakao så vi tog lite annat,
reccept : pytte lite kakao, havregryn, socker, bakpullver (stavning), vetemjöl?, vatten, mjölk, kaffe, nått mer
haha lite konstigt men ni borde pröva det vart faktiskt ganska gott!

Puss från kkassandraorrell

Kommentarer
Postat av: fannyy

finfin bild på mej hahah ,men du måste skicka bilderna på msn... :)

2010-07-14 @ 11:09:51
URL: http://fannyyanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0