trååk

hejsan bloggen! igår så gjorde jag inte så mycket mer än att sitta vid datorn och tråkade.

men idag så väckte mamma mig vid kvart i tolv så jag klev upp typ tolv och fikade osv. sen så åkte vi och bada vid två typ, på bandsjön, och vattnet va riktigt varmt faktiskt, så det va skänt att bada, med mig badade : mamma, katrin, maria, kasper, mattis, katja, mika, anton, krister och jag.

vi åkte hem från bandsjön vid 5 ungefär och när vi kom hem så hoppade jag in i duschen, och sen så satte jag mig framför tvn en stund, och nu sitter jag här och tråkar

och imorgon så ska vi åka och grilla hos min bror i ljusta, så om det är nån som vill hitta på nått i ljusta så finns jag säkert där.

Dagens Låt!


nu bjuder jag på en bild oxå!


Puss från kkassandraorrell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0