Lite om mig=)

Namn: Kassandra Orrell
Ögonfärg: blå
Hårfärg:  brun/blond
Högerhänt/vänsterhänt: höger
Skostorlek: 35/36
favorit :
Sport: 
innebandy
Helgdag: lördag
Årstid: sommar
Familj: Mamma, Pappa, Bror, Syster, Bror, Bror, Syster, Bror, Jag
Tillsammans med nån: Nej
Kär: Jaaa

Lite om mig, ni som vill veta,
om ni vill veta nått annat så fråga bara:)

Just nu så sitter jag här och har skit tråkigt och chattar med sebbe på msn, han är den enda som är social
så ni kan ju logga in på msn och va sociala,

och nu är det ju Gatufest här i Sundsvall, så jag ska dra dit på onsdag med, Fanny, Messi, och bleart
egentligen så skulle vi gå imorgon oxå men det blev lite ändringar!

Imorgon så kanske jag ska gå till Ljusta och va med sebbe och några kompisar, men jag är inte säker.
Idag, så har jag inte gjort nånting förutom att sitta vid datorn, som vanligt, hehe

Jag tänkte starta med Veckans Låt! så ni har nått att lyssna på =)

Veckans Låt!




Lyssna och kommentera!

Puss Från kkassandraorrell!



Kommentarer
Postat av: vanessa

vad ful du är, du tror du är ngn. asså shit lägg ner skabb

2010-07-06 @ 15:00:08
URL: http://www.baraavanessa.bloggplatsen.se
Postat av: nån skit i de du

HAHA vanessa troru du ä snyggare elr? snarare fulare azå vafan har hon gjort dej haha!

2010-07-14 @ 00:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0