ej dagens låt

hej hopp bloggen, jag har precis vaknat och har ätit en macka, jag tänkte gå ut med milou nu sen snabbis, sen vet jag inte vad som händer,

men kvällen igår vart som väntat, sitta framför tvn och mysa, hehe, men idag så kanske jag ska va med johanna eller imorn, och jag ska troligast vara med lillalex imorgon oxå, men om jag inte ska vara med nån av dom så kan ni ju alltid ringa eller smsa / kommentera.

jag tänkte inte lägga in *Dagens Låt!* nu för att datron stannar upp så fort man går in på youtube,
men troligast så lägger jag in Dagens Låt senare idag eller så blire imorgon,

nu ska jag gå ut med milou, hejsvejs!

Puss från kkassandraorrell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0