dator/dagen

hejhopp bloggen, jag vaknade ungefär kvart i tolv och gick ut med vovvarna en snabbis sen satte jag mig vid datorn. hehe jag hoppas på att få in datorn på rummet idag, för den står i köket just nu och fråga inte varför haha.

men idag så ska jag säkert vara med fanny & hannyy vi ska väl knäppa kort antar jag, hehe, och idag kanske min brorsa kommer hem från åre. tråkiiigt, hiih,

men jag finns oftast på mobilen eller datorn så om ni vill höra av er till mig så har ni säkert nummeret :)

men som sakt så kommer vi säkert knäppa kort sen så jag lägger in bilderna ikväll, troligast!
men nu har inte jag nått mer att skriva så hejsvejs:)

Dagens Låt!


bjuder på en bild oxå!

Puss från kkassandraorrell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0